Chcete prodat dům nebo byt, pronajmout nebo koupit nemovitost?
„Udělejte to s námi bez zbytečných starostí.“
Prodáváte-li dům, rodinný dům nebo byt, provedeme zdarma ocenění vaší nemovitosti. Potřebujete-li odborný posudek pro notáře k dědickému řízení, vyhotovíme ho.
Jak to probíhá?
Na základě vámi sdělených informací (lokalita, dispozice, rozloha, …) vám zašleme nebo zavoláme orientační cenu vaší nemovitosti a to zdarma.
Cena je určena na základě dat z Katastru nemovitostí (prodejních cen) o obdobných nemovitostech prodaných v dané oblasti.
Pokud chcete přesnější určení prodejní ceny, je nutná osobní prohlídka a posouzení stavu nemovitosti makléřem. Tato varianta je buď:
zdarma pokud vám budeme nemovitost prodávat nebo
za náklady na čas a cestu strávené prohlídkou nemovitosti.
Co to obnáší?
Tato služba je zpoplatněna, a to dle vzdálenosti (jak daleko nemovitost je) a složitosti určení ceny. Pokud se po skončení dědického řízení rozhodnete prodávat nemovitost s námi, o zaplacenou částku vám ponížíme naši odměnu za služby prováděné při prodej nemovitosti.
V prvé řadě potřebujeme základní informace o nemovitosti a provedeme osobní prohlídku včetně nafocení.
To vše zpracujeme do přehledného odborného posudku ceny nemovitosti k dědickému řízení a vytištěný jej obdržíte ve dvou vyhotoveních.
Vaši nemovitost prodáme za co nejvyšší možnou cenu. Máme více než 1000 spolupracujících makléřů v síti RE/MAX, kteří mají zájem najít pro vás kupce. Pomůžeme s řešením dluhů a exekucí.
Celý proces a způsob prodeje je nastavený tak, aby to pro vás bylo bezpečné, prodali jste za maximum a byli tak spokojení, že se k nám budete rádi vracet, zkrátka „Realitní služby, jaké si přejete“. Jak to celé probíhá?
Můžeme se potkat u vás nebo u nás v kanceláři při dobré kávě a já při tom zjistím jaká je vaše potřeba (jakou nemovitost prodáváte, proč, do kdy ji chcete mít prodanou …). To je asi to nejdůležitější, protože teprve potom budu vědět co pro vás můžu udělat.
Pro stanovení tržní ceny je osobní prohlídka nezbytná, protože stav nemovitosti má pochopitelně vliv na její cenu. Vzhledem k tomu, že jsem vzděláním stavař (ten, který to taky umí provést rukama) jsem schopen celkem rychle posoudit stav a případné investice do oprav včetně časové náročnosti. Pokud je to žádoucí, tak umím zajistit opravy a případné rekonstrukce.
S použitím software na oceňování nemovitostí zjistím, za kolik se podobné nemovitosti a kdy prodali v okolí. Jde o skutečné prodejní ceny, nikoli ty, za něž byly inzerovány. Podívám se na aktuální nabídky podobných nemovitostí v okolí.
Na základě těchto všech informací (vaší potřeby, prohlídky, prodaných nemovitostí v okolí), oproštěný od vztahu k nemovitosti a toho co si chci za utržené peníze koupit, stanovím reálnou prodejní cenu.
Když někomu prodáváme nemovitost pracujeme pro vás pouze při exkluzivním zastoupení. Má to tyto logické důvody:
Neváháme investovat do marketingu prodeje, tj. do profesionálního nafocení, video prohlídky, zaměření a zakreslení dispozice do půdorysů, inzerce na nejnavštěvovanějších realitních serverech …
Díky tomu prodáme vaši nemovitost za maximální cenu a vy budete spokojení.
Když prodává vaši nemovitost více RK a makléřů, jakou mají motivaci investovat do marketingu, když mají pramalou šanci, že se jim vynaložené prostředky vrátí?
Úvaha, že se nemovitost prodá rychleji a za více, když ji bude nabízet více makléřů je naprosto lichá. Opak je pravdou. Výsledkem je neprofesionální marketing a nižší prodejní cena.
Proč? Protože „chytrý“ kupující, když vidí nabízet nemovitost více makléři, ví že, aby měl makléř odměnu, musí přijít s kupujícím jako první, a tak každému z nich zavolá a řekne mu, že když domluví nižší cenu, tak do toho s ním půjde. A vznikne tlak na snižování ceny, a to úplně zbytečně.
Když prodává nemovitost jeden makléř, tak ví, jaký je o ni zájem, jaké dostal nabídky, a tak může velmi dobře vyjednávat co nejlepší cenu.
Vaši nemovitost také prodáme rychleji, protože jsme součástí sítě RE/MAX, kde je tzv. povinná spolupráce mezi makléři. V praxi to znamená, že když má kolega z RE/MAX poptávajícího na koupi, tak přednostně hledá v rámci sítě, protože mu automaticky vzniká nárok na část odměny z prodeje a nemusí se s nikým složitě domlouvat, jestli vůbec a kolik mu nechá, když mu dovede solventního kupujícího.
Před podpisem smlouvy spolu s vámi každý odstavec projdeme a vysvětlíme co každá věta znamená a vy tak pochopili, že to jsou „realitní služby jaké si přejete“.
Zabere to sice někdy dost času, ale rozhodně se to vyplatí.
Naše příprava na prodej domu nebo bytu zahrnuje následující činnosti:
Zaměření a zakreslení dispozice do půdorysů.
Profesionální nafocení.
Video prohlídku (pokud to okolnosti dovolí včetně venkovního natáčení z dronu).
Posouzení stavu nemovitosti. V případné potřeby zajištění odborného statického posudku.
Zajištění průkazu energetické náročnosti budov (pokud již není k dispozici).
Zjištění a sestavení informací důležitých pro zájemce o koupi.
Na správné přípravě na prodej a prezentaci (nabízení) nemovitosti velmi záleží, protože tím ovlivním množství a okruh potenciálních zájemců, kteří se mně ozvou.
Vyvěšení prodejní plachty na nemovitosti.
Prezentace bodů z Přípravy na prodej na placených nejnavštěvovanějších realitních serverech.
Koho vezmu na prohlídku a jak ji provedu může ovlivnit to, kolik času budu prohlídkám věnovat, jestli nemovitost zaujme a nadchne kupující a také riziko, že si ji někdo vyhlédne k trestné činnosti. Proto kvalifikované prohlídky provádíme tak, že…
si každého potenciálního zájemce o koupi „proklepneme“, víme jak na to, jsme na to školení a víme kam se podívat a na co se zeptat,
umíme vyzdvihnout přednosti, které při prohlídce zaujali kupujícího,
umíme vyjednáváme o ceně s vážným zájemcem, tak abychom hájili vaše zájmy, a přitom zbytečně nepřišli o kupce,
umíme nabídnout kupujícím financování koupě nemovitosti.
Každý týden vám dáváme informace o tom, kolik lidí o nemovitost projevilo zájem, kolik je domluvených nebo realizovaných prohlídek a jak se vyvíjí jednání o ceně.
I tato fáze je důležitá pro úspěšné dokončení prodeje nemovitosti a může přinést překvapení. Proto v ní postupujeme následovně:
Abychom přestali nemovitost nabízet, musí zájemce nejprve složit tzv. Blokovací depozitum (na základě podepsané Dohody o složení blokovacího depozita).
Zajišťujeme nebo pomáháme kupujícímu se zajištěním hypotéčního úvěru.
Po připsání částky blokovacího depozita necháme připravit Kupní smlouvu (nebo Smlouvu o smlouvě budoucí) a Smlouvu o úschově u prověřeného advokáta, který je pojištěný a splňuje podmínky bezpečné úschovy stanovené sítí RE/MAX.
Koordinujeme připomínky ke smlouvám až po oboustranně odsouhlasenou finální verzi k podpisu.
Makléř je samozřejmě přítomen při podpisu smluv.
Po složení celé kupní ceny do advokátní úschovy je vložen návrh na vklad do Katastru nemovitostí.
Sledujeme den, kdy je proveden vklad a na listu vlastnictví je uvedený nový vlastník, abychom mohli na základě nového výpisu z KN zajistit podmínku vyplacení kupní ceny vám jako prodávajícímu.
Vyhotovíme předávací protokol k nemovitosti a makléř je přítomen při jejím předávání.
Najdeme pro vás nemovitost dle vašeho požadavku a potřeby. Pomůžeme se zajištěním financování. Nebo „jenom“ zajistíme bezpečný nákup nemovitosti, kterou jste si našli sami.
Chceme, abyste si mohli vybrat službu, která vám bude vyhovovat a nabízíme proto tři možnosti, jak pracujeme pro ty, kteří chtějí koupit nemovitost
Tato varianta je vhodná pro toho, kdo neřeší akutně nákup nemovitosti, ale spíše má čas až se objeví něco vhodného. Proces probíhá následovně:
Osobní schůzka u nás v kanceláři pro zjištění vašich potřeb a požadavků.
Zadání požadavků do systému RE/MAX.
Po spárování vhodné nabídky kontakt s vámi a po domluvě prohlídka nemovitosti.
Pokud se vám nemovitost bude líbit, tak její bezpečný nákup včetně pomoci se zajištěním financování.
Varianta vhodná pro toho, kdo akutně potřebuje vyřešit nákup nemovitosti a sám nemá čas pravidelně sledovat nejnovější nabídky na trhu. Proces spolupráce je takový:
Osobní schůzka u nás v kanceláři pro zjištění vašich potřeb a požadavků.
Zasmluvnění objednaných služeb.
Zadání požadavků do systému RE/MAX.
Aktivní pravidelný monitoring trhu, zda se někde neobjevila požadovaná nemovitost.
Zasílání informací o nalezených nemovitostech.
Absolvování prohlídek vámi vybraných nemovitostí spolu s vámi.
Vyjednávání o ceně a o podmínkách prodeje s prodávajícím nebo tím, kdo jej zastupuje.
Pomoc se zajištěním financování.
Zajištění bezpečného nákupu, nebo kontrola nad procesem prováděným zprostředkovatelem prodeje na straně prodávajícího.
Vyúčtování provize dle zasmluvněných a objednaných služeb.
Varianta vhodná pro toho, kdo má dost času na hledání nemovitosti, ale nemá zkušenosti s tím, jak by vše mělo proběhnout, aby to bylo bezpečné a nemovitost byla ve stavu odpovídajícímu ceně. V takovém případě jsme připravení na:
Osobní schůzku u nás, kde si řekneme vše, co potřebujete a co pro vás uděláme.
Domluvíme se na rozumné ceně potřebných služeb.
Zajistíme pro vás bezpečný nákup nemovitosti.
Vyúčtujeme provedenou službu.
Najdeme pro vás spolehlivého nájemníka za odpovídající peníze a vše bude pečlivě smluvně ošetřené tak, aby to chránilo vaši nemovitost i prostředky.
Najít dlouhodobě spolehlivého nájemníka dnes není úplně jednoduchá věc. Lidé umí výborně předstírat, hrát na city a říkat druhým to co chtějí slyšet. Abyste byli vy dlouhodobě spokojení a my byli motivovaní najít toho nejlepšího, probíhá spolupráce s námi následovně:
Můžeme se potkat u vás nebo u nás v kanceláři při dobré kávě a já při tom zjistím základní informace o vaší nemovitosti a jaká je vaše představa o ceně za kterou ji chcete pronajímat.
Pokud je to nezbytné, tak zajistíme případné opravy, které by bránily v pronájmu.
Když někomu prodáváme nemovitost pracujeme pro vás pouze při exkluzivním zastoupení. Důvod je prostý. Nechceme mrhat naším časem a prostředky, aby potom „smetanu slíznul někdo jiný“.
Naše příprava na prezentaci k pronájmu zahrnuje následující činnosti:
Zaměření a zakreslení dispozice do půdorysů.
Profesionální nafocení.
Zjištění a sestavení informací důležitých pro zájemce o pronájem.
Na správné přípravě a prezentaci nemovitosti velmi záleží, protože tím značně vyselektuji okruh skutečných zájemců o pronájem, kteří při prohlídce nebudou překvapení.
Prezentace bodů z Přípravy na prezentaci na placených nejnavštěvovanějších realitních serverech.
Kvalifikované prohlídky provádíme buď za vaší účasti nebo bez vás a to tak, že…
si každého potenciálního nájemníka „proklepneme“ (existují na to způsoby),
na místě při prohlídce a osobním kontaktu zjistíme, zda je pro vás vhodný nebo ne.
Jakmile je nalezen vhodný nájemník nebo nájemníci, odsouhlasíte ho nebo (pokud je jich vhodných více) si vyberete koho preferujete.
Předposlední fáze probíhá takto:
Abychom přestali pronájem nabízet, musí zájemce nejprve složit tzv. Blokovací depozitum (na základě podepsané Dohody o složení blokovacího depozita).
Po připsání částky blokovacího depozita připravíme Nájemní smlouvu, s kterou po vašem odsouhlasení seznámíme nájemníka (zapracují se případné připomínky).
Podpis nájemní smlouvy vámi a nájemníkem.
Předání probíhá za přítomnosti makléře, který připraví Předávací protokol.